Peter Winckers in Mexico

Mexico en Trinidad & Tobago - 27 juni tm 8 september

Hey, hallo allemaal !!!

Yep, dus inderdaad een b-tje lui geweest de laatste 9 weken op mijn blog !!!

Om maar eerst de geruchten uit de wereld te helpen: NEE, het is uiteindelijk niks geworden met het colegaatje op de ´voetbalwedstrijd foto´s´. We vinden elkaar wel erg leuk, maar ze heeft een relatie met een getrouwde vent en ze kan niet echt knopen doorhakken, en daar dus eigenlijk allemaal geen zin in :-)

Daarom maar onder het motto ´al baat het niet, dan schaadt het niet´ een profiel aangemaakt op een locale datingsite en wat mailtjes naar een aantal locale schonen gestuurd.... In 1 week maar liefst 5 dates gehad (zelfs 2 op 1 dag :-). Dacht eigenlijk dat het toch niks zou worden, maar gelijk de 1e date een ONTZETTEND leuke meid (Lidia) ontmoet, die de andere dates gelijk deed verbleken.... Inmiddels 5 dates verder met haar, en inmiddels behoorlijk in de wolken !!!

Hierbij een fotootje van mijnuitstapje met haar naar Xochimilco, oftewel het ´Venetie van Mexico´, een uurtje zuidenlijk van Mexico stad. Erg romantisch dagje: hele boot afgehuurd met z´n tweetjes en 2 uurtjes rondgedobbert, onderwijl keuvelend, en af een toe een hapje of drankje bestellend van 1 van de vele kooplui-bootjes.

Ik had erg uitgekeken naar een project van een week in Trinidad & Tobago (van 28 augustus tm 4 september), 2 eilanden voor de kust van Venezuela, maar nadat ik haar had leren kennen eigenlijk HEEL weinig zin om daarheen te gaan... Was echter een erg interessante week, weer ontzettend veel van geleerd (we waren maar met zijn tween om een call center met 300 agents te auditen, dus veel verantwoordelijkheid). Ging erg lekker (maar liefst 1,5 uur een presentatie gegeven in het management team van dit bedrijf), en klant was uitzonderlijk tevreden. De zaterdag van te voren zelfs nog tijd gehad om Trinidad een b-tje te verkennen, check it out.

T&T is een voormalige Engels kolonie, dus nog erg formeel. Daarom metoch maar (onder protest:-) ) weer eens in een pak gehesen:

Was een uitzonderlijk pittige week (de donderdag maar 3 uur geslapen en de vrijdag maar 1,5 uur geslapen); we waren eigenlijk met 1 a 2 personen te weinig. De enige vrije tijd was een uurtje ´s avonds bij het zwembad, maar gelukkig was het aldaar goed vertoeven:

De zaterdag erna dan ook de hele dag (tot 19.00 !!) geslapen. Vervolgens afgelopen zondag gelukkig weer op pad met Lidia, deze keer met haar auto naar de pyramides van de zon & maan, zo´n uur noordelijk van Mexico stad. ECHT een superdag + elkaar goed leren kennen, dit zou wel eens een blijvertje kunnen worden !! Bijgaand wat fotootjes van afgelopen zondag:

Verder wat huishoudelijke mededelingen: inmiddels mijn proeftijd door van 3 maanden; manager was uitzonderlijk tevreden. Als beloning mezelf een joekel van een LCD TV gekocht + een Wii spelcomputer. Verder was mijn apartement eigenlijk toch wat groot voor mij alleen, en een collega van me was op zoek naar een kamer (NEE, niet de vrouwelijke collega van de foto´s

Wink
), dus hij (Rodrigo) is inmiddels een week of 3 geleden ingetrokken. Daarmee gelijk mijn vaste kosten hier gehalveerd! Kijk, daar kun je weer wat leuke dingen mee doen, zoals een lang weekend naar Acapulco onlangs (5 busuren hier vandaan) of een Rockfestivalletje van 2 dagen (zie eerdergeuploade foto´s). Verder kijk ik momenteel erg uit naar bezoekje van mijn moeder + Jeanette (goede vriendin) van 23 oktober tm 2 november.

Verder waarschijnlijk binnenkort naar Curacao voor een opdracht (ook wel eens lekker, een Nederlandse opdracht na alle Spaanse en Engelse opdrachten!!!), + in november een week naar Buenos Aires (gezamelijk meeting van de 3 kantoren in Brazilie, Mexico en Argentinie) en zeer waarschijnlijk van 18 december tm 11 januari naar Nederland voor 3 weekjes !!

Verder nog 1 maandje de tijd om mijn spaans op topniveau te krijgen, want in oktober / november moet ik de 5-daagse COPC CSP training (Call Center Mgt training) geheel in het Spaans gaan geven voor een groep van 25 personen. En daarna weer een nieuwe uitdaging: aangezien we ook een kantoor in Brazilie hebben, en we zo breed mogelijk inzetbaar moeten zijn, moet ik daarna aan de slag met een cursus Portugees... Yep, het houdt niet op

Laughing

Anywayzzz: zie voor meer foto´s bijgaande links en / of klik op ´foto´s´ op deze site

Foto slideshow Xochimilco

Fotos slidesho2 Teotihuacán Part 1

Fotos slideshow Teotihuacán Part 2: http://www.slide.com/r/e75V5pHd4j-We-5Jm5kxDT3MV_lbBlpx?previous_view=lt_embedded_url (aargh, ff knippen en plakken, toevoegen link werkt beroerd...)

Tenslotte nog een DRINGEND VERZOEK: ben inmiddels aan mijn max aan foto´s op deze site; als je nog een paar pesos overhebt: extra fotoruimte zeer welkom !!

En hoe is het bij jullie dan?? Alles zonnig ??? Let me know !!!

Groetjes,

Peter

Reacties

Reacties

Janet

Ha die Peter. Leuke vrouw zeg! Je verhalen inspireren! Echt leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Je ziet veel. Je werkt veel. Je leert veel denk ik. Echt wel een gave stap die je hebt gezet. Als ik nou vrijgezel was .... :-) ik zou het wel weten! hahaha. Maar, jeroen zal ook nog weleens vanuit zijn bedrijf een kans krijgen en dan ga ik zeker mee! hahahaha. Vanuit Alliander kansen op buitenland ietwat beperkt..... ;-) met mij is overigens alles goed! Misschien een keertje eten als je in Nederland bent in Arnhem om even lekker bij te kletsen? Laat maar weten. Pas goed op jezelf en geniet er ontzettend van. Heb je al een accent of praat je nog ABN? hahahaha :-) Tot de volgende keer. Groeten Janet

isis

Hey Peetje,

Vandaag hier in Limburg een lekkere warme dag gehad 29 graden.
vorige week leek het wel herfst maar nu nog toch een paar na zomerse dagen.
Zo te lezen heb je al veel gedaan, gezien wat een boel in 9 weken.
maar ook fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.
Lidia ziet er leuk uit, wat doet ze voor werk?

hier gaat ook alles zo zijn gangetje ben bezig met scriptie en laatste maandjes stage.

succes op je werk en veel romantiek in de liefde.

groetjes uit maastricht

Erik (de Groot)

Beste Peter,

Ik sluit me gedeeltelijk aan bij die ander Erik (Wichers?):
SIK ER AF!
Verder erg leuk om te lezen en te zien dat je het goed naar je zin hebt daar. Je ziet er althans niet uit alsof je spijt hebt te zijn vertrokken.

Keep me posted like I know you will!

Groeten,

Erik

Jeanette

Vast houwen die meid!!!!
Ze ziet er erg lief uit en jij straalt ook. Kan het zien in je ogen en de manier hoe je naar haar kijkt op die foto's. Ook ik kijk erg uit naar het weekje bij jou met je moeder. Wij zijn net terug uit Kroatie en volgende week ga ik naar Egypte met mijn duikclub, waar ik erg veel zin in heb. En ook ik ben weer aan het Spaans leren, dus dan hoop ik ook een woordje te kunnen spreken. Heel veel liefs van Hugo en mij, maarre..
Die pratende K..t. vind ik toch niks hoor!!!
Hoop je snel te zien
Jeanette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!