Peter Winckers in Mexico

Uitnodiging bruiloft Lidia en Peter - 5 februari 2011 - Mexico Stad

Hallo allemaal !!

Na het berichtje van alweer een tijd terug zal het niet meer GEHEEL een verassing zijn, maar hierbij willen we je ook´officieel´ uitnodigen om bij onze bruiloft te zijn !!

De bruiloft is met 1 dag vervroegd, aangezien we op zondag niet kunnen trouwen in de kerk die we hebben uitgezocht.

Bruiloft is nu dus gepland op zaterdag 5 februari 2011 hier in México stad.

Hierbij alvast 2 fotootjes van de kerk waar we willen trouwen (Ex Convento Churubusco):

Die dag gaan we dus voor de kerk trouwen (civiel trouwen doen we waarschijnlijk al eerder ivm alle papierwerk en vieren we slechts kleinschalig), en daarna een vet feest in een flinke tuin op circa 5 minuten van bovengenoemd kerk, kijk daar:

Zou dus te gek zijn als je erbij kan zijn !!

Zou je ons, ivm alle geregel, svp voor woensdag8 september kunnen laten weten of je komt en met zijn hoevelen ? Dan komt de uitnodiging op papier ook jouw kant op !! Stuur me in dat geval svp een mailtje naar Peter.Winckers@gmail.com.

Let us know, hartelijke groetjes,
Lidia en Peter

P.s.: als je alvast een beetje in de stemming wil komen, bekijk dan deze video: http://www.youtube.com/watch?v=x3xYXGMRRYk

Marije

Hoi Peter,

Wat leuk dat je gaat trouwen! van harte gefeliciteerd alvast. Nu je gestteld bent in Mexico zie ik je vast niet meer terug op familie-feestjes.
Succes met de voorbereidingen, de kerk ziet er heel romantisch uit!

Groetjes Marije
(nichtje van Hugo)