Peter Winckers in Mexico

Civiele Huwelijk komt eraan + foto´s bezoekje moeders & Ralph

Hallo allemaal !!

Zoals gewoonlijk ben ik weer lekker lui op mijn log geweest de laatste 2maanden :-)

Flink druk geweest met mijn werk, met de voorbereidingen van ons huwelijk voor de kerk van 5 februari, zoeken van appartementje en tevens zijn mijn moeder plus gezamelijke vriend Ralph op bezoek geweest van 2 tm 11 september.

Het civiele huwelijk is nu ook gepland, wachten tot 5 februari was niet handig, aangezien de aankoop van een appartement een stuk handiger is als we reeds voor die tijd getrouwd zijn ivm de hele papierwinkel.

Dus hierbij: volgende week vrijdag, 5 november, gaan we reeds trouwen voor de burgelijke stand alhier in México !!

Laughing
Hierbij alvast de 2 fotootjes tbv formulieren civiele en kerkelijke huwelijk:

Feest vieren we semi-kleinschalig met naaste familie en vrienden van Lidia, maar er komen ook een paar collega´s / vrienden van mijn vorig werk. Het ´grote´ feest is zoals aangekondigd op 5 februari, het lijkt erop dat maar liefst 14 familieleden en vrienden uit Nederland hierheen gaan komen, THANKS !!!

Ben ik dan NERGENS anders mee bezig dan met bruiloften enzo ??
Gelukkig niet :-) Van 2 tm 11 september flink op pad geweest met mijn moeder, Lidia en gezamelijke vriend Ralph in o.a. Mexico stad, Taxco en Acapulco.

Hierbij allereerst 3 slideshows met de leukste fotos van onze week samen (muziekjes eronder werkt momenteel niet):

En 3 leuke filmpjes van ons met Mariachis en Norteno muziek:

Have fun with it, en laat me eens weten hoe het met jullie gaat dan, de laatste tijd VEEEEL te weinig contact met jullie via mijn email (Peter.Winckers@Gmail.com ), mijn Hyves (PeterWinckersenzo) en mijn Skype (PeterWinckers)

Groetjes,
Peter

Reacties

Reacties

diaan

wow man congratz!!!!
veel plezier vrijdag en genieten!!!!!

roland

hallo peter ja je was verrast dat de exmelkboer komt he maar heb niets voor niets oudere mensen geholpen met de portemonee hahahaha nee het lijk me leuk een mexio een bruilof mee te maaken ik ga nog een benefitconcert houden voor de onkosten hahaaha veel plezier as vrijdag en we hooren wel eens weer van je groet roland hoi hoi

Jeanette

Hey Peter,

Heel veel geluk met jullie civiele huwelijk, ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben morgen!!
(je kunt je natuurlijk nu nog bedenken!)
Nee, grapje, ik wens jullie alle geluk van de wereld en tot in februari.
Groetjes aan Lidia en liefs van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!