Peter Winckers in Mexico

Nieuwe baan als Operations Manager + Reisbureautje Lidia & Peter

Hallo allemaal ! Na 94 verstuurde sollicitaties en 10 sollicitatiegesprekken begin ik vanaf aanstaande maandag in mijn nieuwe baan als Operations Manager bij een groot Call Center hier in Mexico Stad, genaamd B-Connect. Website:http://www.b-connect.com.mx/

Ik kon mijn draai toch niet helemaal vinden als Algemeen Directeur bij ISB Contact Center, dus we zijn dan ook erg blij met deze nieuwe stap. Ik begin bij B-Connect met het overnemen van 2 campagnes (van een telecombedrijf en van een verzekeringsmaatschappij), waarbij ik direct 2 campagneleiders aanstuur en indirect 5 teamleiders en 100 medewerkers. Verder wordt ik verantwoordelijk voor de groei van de ´offshore´ campagnes, met name voor de Amerikaanse markt; het is de bedoeling dat ik uiteindelijk circa 300 medewerkers ga aansturen. Mijn standplaats wordt de ´Latina America Tower´ in het hartje van het centrum, circa 20 minuten met de metro, dus dat is ook wel lekker in vergelijking met de reistijden van voorheen van circa 1 uur 15 minuten.

Verder nog steeds in de wolken met Lidia :-).


De laatste tijd ook flink zitten timmeren aan het reisbureautje van Lidia en sinds de bruiloft inmiddels al een paar leuke tripjes met klanten erop zitten naar o.a. Acapulco, gratis stadswandeling Colonia Roma, Valle de Bravo & Koningsvlinders en Guadelajara & Tequila Express. Kijk hier voor de beschrijving en foto´s van deze tours op onze website:https://sites.google.com/site/2011aztecatraveltoursart/past-tours-fotos

Tevens onlangs een deal gesloten met een maatschappij die chartervluchten met hotelovernachtingen aanbiedt; we kunnen we nu zeer goedkope paketten van hoge kwaliteit aanbieden naar de belangrijkste badplaatsen in Mexico; kijk eens op onze verse Engelstalige website:https://sites.google.com/site/2011aztecatraveltoursart/flight-hotel

En met een andere maatschappij kunnen we nu georganiseerde busreizen aanbieden door het gehele land, kijk daar (sorry, we moeten deze paketten nog vertalen):http://veotours.mx/catalogo-viajes.php?dst=10(prijzen in Mexicaanse Pesos).

Dus: mocht je (wederom) hierheen komen, of mocht je kennissen hebben die naar Mexico willen komen: let us know !!! Voorlopig doen we het reisbureautje naast ons reguliere werk, maar als het verder goed begint te lopen kan Lidia wellicht op een gegeven moment de overstap maken.

Verder toch wel een ´emotioneel moment´ gehad vorige week, op 7 abril, het was namelijk die dag precies 2 jaar geleden dat ik Nederland verruild heb voor mijn buitenlandse avonturen… Voor diegenen die zich afvragen of het nu ECHT groener is aan de ander kant van de heuvel: NEE, je kunt het aan jouw kant van de heuvel net zo groen maken als dat je dat zelf wil :-). Maar ik heb wel ervaren dat als je het niet helemaal naar je zin hebt, en 100 keer op een dag ´Is dit alles´ van Doe Maar zit te neurien, het toch wel gezond is om je niet vast te klampen aan hetgeen wat je al hebt, maar om te kijken wat je nou ECHT zou willen in het leven en kijken of je dat vorm kunt geven. Dat hoeft overigens niet zo´n grote stap te zijn die ik heb genomen.

Twee boeken die mij erg hebben geholpen (en nog steeds) zijn:

Wellicht heb jewat aan deze leestips !!

Anyways: hoe gaat het met jullie verder dan?
Alles zonig ??

Groetjes,
Peter & Lidia
E-mail: Peter.Winckers@Gmail.com

Reacties

Reacties

Diana

gelukkig zijn heb je zelf in de hand, veranderingen kun je alleen maar zelf doen. Weten wat je wilt helpt om dat te doen waar je gelukkig van wordt.

2011 is voor jeroen en mij een jaar waarin we dit zeker hebben gedaan!! 2009 ook al, bedenk ik mij nu....;-) 4 maanden onbetaald verlof en gewoon gaan.... wandelen en alles nemen zoals het komt. steeds opnieuw je keuzes herzien en aanpassen aan het moment.
2011 een nieuw huis, geregistreerd partnerschap en..... het jaar is nog niet voorbij :-)

Jij heel veel succes in je nieuwe baan en zet hem op met het reisburo. Leuk om het te volgen op fb.... gaan binnenkort de mexico fotoos nog uitzoeken en wat meer "trouw"fotoos op het net zetten zodat jullie ook mee kunnen genieten.

Knuffels voor jullie en een dikke kus voor mama lidia. Wanneer komen jullie langs?????

XX Diana

Martijn

Mooi wijze woorden!
Heel veel succes met je nieuwe uitdaging!

Ik zal verder onthouden je te benaderen ikv reizen mexico.

groetjes,
Martijn

Annemie

hallo peter en lidia
Wij volgen jou nog steeds in het verre Mexico en lezen je site om op d ehoogte te blijven hoe hte met jou gaat ,maar zo te lezen gaat het nu prima je hebt zelfs je vrouwtje in Mexico gevonden en hopelijk krijgen jullie ook nog gezinsuitbreiding mettertijd.Hier gaat alles zijn gangetje ]Harry is inmiddels al anderhalf jaar gepensioneert wat hem heel goed bevalt alhoewel hij het rijden in de bus noig niet echt kan missen en als ze hem bellen om te rijden doet hij dat nog steeds met plezier .Hier in het camping seizoen begonnen dus is Harry weer druk op de camping bezig nu met de caravan van Nicolle en Pascal die hebben wat problemen met de boiller in de caravan maar pap zal het wel oplossen denken zij.Verder komt medio september gezinsuitbreiding bij Denise en Dennis maar dat zal je wel al van je moeder gehoord hebben.

groetjes uit maastricht Harry en Annemie en de rest van het grut

Robert

Gefeliciteerd man! Ziet eruit als een baan 'op niveau'. Succes ermee.
Zal Meindert een linkje sturen - hij gaat eind van het jaar een paar weken reizen door Mexico e.o.
2 Jaar al weer? Time flies...
Blijf genieten - leuk dat we jullie een poosje terug weer gezien hebben!
Robert en de rest

roland (melkboer)

hallo lidia en peter,
nauw 10weken geleden was ik bij jullie daar het heeft mij een dibe indruk gemaak in mexico maar hat het niet willen missen .
zo voor de toekomst was het maar goed dat je holandse vrijwilligers hat als proefkonijn die je nu voor deel van heb met je reisburotje .vind het wel leuk voor jullie en hoop dat jullie veel sucses hebben er mee , en topie met je nieuwe baan van je.hoopelijk weer tot snel en groetjes aan de mexicane daar groet roland.

druk en zet fauten voor je houden hoihoihoi ---->xxx voor lidia

isis

Hoi Peter en lidia,

Wat een goed nieuws, een nieuwe baan en jullie reis bureau op de goede weg super! Hier is het nu heerlijk weer veel zon en alles staat vollop in bloei. De eendjes hebben jonge en iedereen heeft zin in de zomer. Nog een paar weekjes en dan ga ik lekker een weekje naar zwitserland wandelen en familie bezoeken waar ik aupair ben geweest.

succes met je nieuwe baan groetjes aan mama lidia en lidia.

isis

Erik de ex buurman

Peter,

leuk dat het goed gaat. Jammer dat ik geen tijd vrij kon maken voor je bruiloft (en geld), had er graag bij willen zijn.

Hier wachten we nog op de vrolijke berichten van de blije boodschap...... en ik denk opa en oma ook hahaha.

Verer is alles nog rustig in Arnhem en oh ja, mocht je weer eens naar Nederland komen, tegenwoordig werk ik weer op Schiphol, kan ik je wellicht tegemoet komen.

Vwb het reisbureautje van Lidia en jou, ik ben al wat mensen aan het triggeren.

Heb je wel eens gedacht aan motorreizen?

Grt. Erik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!