Peter Winckers in Mexico

Koninginnedag Mexico 2011 & meer - Foto Update

Hoi allemaal,

Hierbij groetjes vanuit México !!

De laatste tijd weer veel op pad geweest, hierbij wat fotootjes.

* Paasweekend naar de Grutas de Tolontongo
(circa 2,5 ten noorden van Mexico Stad, waterval in grot van warm water, rivier met warm water, kamperen !!): https://picasaweb.google.com/peter.winckers/GrutasDeTolontongo?authkey=Gv1sRgCIn2h8Ks55PLOw&feat=directlink

* Koninginnedag in Mexico 2011 (BBQ, voetbal, bootje varen, veel bier, BIJNA echt ...):

* Tour vanuit ons reisbureau naar de ruines van Xochicalco en het meer Tequisquetengo:

* Gratis naar U2 in Mexico stad, kaartjes gekregen van mijn nieuwe werkgever, bezit Ticketmaster: https://picasaweb.google.com/peter.winckers/U2InMexico2011?authkey=Gv1sRgCLzOzv6Kopf8mwE&feat=directlink

* Intrek in ons nieuwe huurhuis en EINDELIJK naar meer dan 3 maanden de kadootjes uitpakken van onze bruiloft (jaaa, nog geen meubels, alleen een nieuw Kingsize bed gekocht en in de woonkamer staat voorlopig een tuinset MET parasol :-) ):

Het nieuwe werk bevalt verder super, en ook erg naar onze zin in ons nieuwe huurhuis (duplex huis, bovenverdieping), plan is om nu eea te stabiliseren en wellicht na juli volgend jaar een koophuis bij elkaar gesprokkeld.. Wordt vervolgd :-)

Hoe is het met jullie dan verder, alles ok ??

Peter & Lidia

Diana

tjee, huisje ziet er leuk uit!! wat een ruimte he!? maar waar laat je nu al die huwelijkskadoos? in welk wijkje zitten jullie nu dan? bij coyoacan?
hier gaat alles zijn gangetje...... theetuin is vorige week gestart, ankeveen gewend, poezen ook ......... en wij deinzen vrolijk mee. love Di

Hugo en Jeanette

Hee, Wat Super!!!!
Ziet er erg mooi uit allemaal en eindelijk weer wat ruimte,
maarreh? Hoelang zit je daar nu al? (erg communicatief ben je niet hoor!!)
Die foto's van koninginnedag zijn geweldig, maar het lijkt wel of jullie nu wat meer last hebben van smog, klopt dat? Voor de rest heb ik dezelfde vragen als Diana: Waar wonen jullie nu????
Blij dat je werk zo goed bevalt. En die kaartjes van U2 waren natuurlijk helemaal geweldig, of niet?
Met hemelvaart gaan we naar Maastricht!
Geef iedereen een knuffel van ons en hoop SNEL weer wat van je te horen.
Liefs en groetjes: Hugo en Jeanette

Peter Winckers

Thanks voor jullie reacties !! Wat jullie vragen betreft: we wonen er net, sinds zaterdag 14 mei. In dezelfde wijk als voorheen (Iztacalco), maar in een betere, veiligere en mooiere colonie (Militar Martes). Dichtsbijzijnde metro is Nativitas (5 minuten met busje).

Ik zal adres en kaartje nog wel op de email smijten een dezer dagen.

Qua smog en Konigginedag: niet echt smog, gewoon een wat grijzere dag. Wel in het algemeen wat ´smoezeliger´ aangezien het hier in 5 maanden slechts een keer of 4 geregend heeft. Maar ´gelukkig´ begint het regenseizoen zometeen, zodat alles wat minder stoffiger wordt.

Diana / Jeanette: veel plezier verder met jullie theetuin en weekendje naar Maastricht !!

Peter

jeanette

Hier in nederland is ook alles gortdroog, maar we hebben gelukkig wel iets meer regen gehad dan 4x. Echter, de warmterecords sneuvelen hier ook al weer. Met Pasen waren we zelfs de warmste plaats van Europa, met over de 25 graden. En de regen die er valt is bij lange na niet voldoende, alle boeren zijn de weilanden alweer aan het sproeien en in de Waal bij nijmegen, liggen de woonboten helemaal droog. Bij Hugo kunnen de tankers niet meer vol beladen worden, anders zitten ze aan de grond. Nou ja, misschien dat juli en augustus weer wat natter zullen zijn....
Maar we weten inmiddels ook hoe "stof happen" voelt, hahahaha.
Nou, geniet van het uitzicht in de Latino tower,
groetjes aan iedereen.

Chantal & Alex

He, he, eindelek uuch eige stekkie en plekkie.

Ziet er leuk uit, nog wat kaal. Maar snap dat alles nog moet komen. Komisch te zien hoe jullie de huwelijkscadeaus uitpakken. Werk bevalt, wat wil je nog meer.

Hier ook alles goed met ons. Wij wensen jullie veel geluk in jullie woning geniet ervan, en veel plezier met inrichten.

Alex en Chantal.