Peter Winckers in Mexico

COMING TO EUROPE !!!

Hallo allemaal,

Het is zover: we komen EINDELIJK weer eens jullie kant op !!

Kunnen we tenminste weer eens met JULLIE op de foto inplaats van met exotische drankjes :-)

Vliegtickets in de pocket en georganizeerde reis voor het eerste gedeelte naar Londen, Parijs en Brussel; samen met de broer van Lidia en zijn vrouw (Eddie en Silvia). En daarna dan EINDELIJK naar Nederland:

• Vrijdag 24 augustus: vlucht van Mexico Stad naar Londen; vertrek 21.30 lokale tijd
  • Zaterdag 25 augustus: aankomst in Londen omtreeks 14.00 lokale tijd
  • Dinsdag 4 september van Amsterdam met trein naar Maastricht
  • Dinsdag 4 september t/m Donderdag 6 september in Maastricht
  • Vrijdag 7 september met trein naar Amsterdam
  • Vrijdagmiddag / avond 7 september in Amsterdam
  • Zaterdag 8 september 12.00 vlucht vanaf Schiphol naar Mexico Stad, aankomst lokale tijd 19.00

Uiteraard hadden we langer willen blijven en vooral langer in Nederland willen zijn, maar Lidia, Eddie en Silvia willen natuurlijk graag ook wat meer van Europa zien. En vanuit mijn werk heb ik maar recht op 12 vrije dagen per jaar (de gemiddelde Mexicaan maar 6).

Zou in ieder geval mooi zijn om elkaar weer eens te zien !! Uiteraard in de 3 dagen dat we in Amsterdam zijn en de 3 dagen in Maastricht zijn, maar wellicht ook als je ergens anders in de buurt bent (Londen, Parijs, Brussel :-). Ik ga deze week nog vragen hoe laat we de zaterdag 1 september in Brussel aankomen en hoe laat we de zondag 2 september in Amsterdam aankomen. Zondag 2 september en maandag 3 september hebben we al een hotel in Amsterdam (zit in pakket), maar daar hoeven we natuurlijk niet 100% gebruik van te maken. Voor Vrijdag 7 september zoeken we nog een overnachtingsplekje :-)

Anyways: hopelijk tot binnenkort !! Let me know if you`re around !!!

Groetjes,
Peter & Lidia

E-mail: Peter.Winckers@Gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/peter.winckers.7?ref=tn_tnmn

Erik

Peter,

leuk dat je weer es deze kant op komt.
Ik zal eens zien wat mijn rooster is, dan kan ik je misschien op Schiphol ontmoeten.

Komt er al een klein Petertje?

Ik zie je ook niet meer op skype, waarom niet?

Grtz.

Erik Duinkerke

Peter Winckers

Hoi Erik,

Zou leuk zijn, we zien ernaar uit !!

Nog geen klein Petertje, wel druk aan het oefenen :-) Plan is om in Parijs er wellicht van te maken, kunnen we gelijk een klein T-Shirt `Made in Paris` kopen :-)

Groetjes,
Peter

Alex & Chantal

Hey Peter & Lidia,

Zeker leuk dat jullie komen. We zien ons in Brussel al en horen wel waar. Leuk idee he, om met pa en ma naar Brussel te komen als jullie daar zijn op jullie trip ?

Sjieke Tour gepland en geniet er alvast van.

Tot in Brussel en daarna in Mestreech !!

Vele groetjes,
Alex & Chantal.

P.U.M. Swaffeleers

Geachte heer Winckers,

Heeft u inmiddels mijn brief ontvangen?!
Met het daarbij horend cadeau?

P.U.M. Swaffeleers van tam tam cd verhuur, Maastricht