Peter Winckers in Mexico

Buenos Aires - Nieuw weblog + foto´s wandeling weekend van 2 mei

Ik was niet erg tevreden met mijn weblog op Myspace (alleen maar vage berichten van Poolse Postorderbruiden en Latente Homo`s) + ik had constant ruzie met de interface van TravelBuddy; vandaar dit nieuwe en voortaan ENIGE blog !!

Groetjes,
Peter

Check ondertussen mijn Foto`s van mijn wandeling van afgelopen weekend !

OF leun je liever achterover en luister je naar een muziekje terwijl je mijn foto`s bekijkt?
Klik dan op Slideshow.

Oh ja: mijn vorige verhalen (gevoelens / gedachten omtrent mijn vertrek + vakantie-ervaringen eerste 2 weken) kun je terugvinden via mijn Profiel.

Reacties

Reacties

Nadine

Salut!!

Hier kan ik tenminste reacties achterlaten zonder al die shit van myspace ;) Zo te zien gaat 'ie lekker daar, keep it up!

Diana en Jeroen

Goed te zien dat je ook eens naar anderen luistert :)
Succes daar! Wij hebben al kaarten voor Lowlands.

Grt uit France, Metz
http://gr5nice.reismee.nl/

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!