Peter Winckers in Mexico

Welkom op mijn Weblog!

Hallo en welkom op mijn weblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al mijnavonturen en ervaringen in Latijns Amerika.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn weblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je mijn buitenlandse avonturen volgt!

Groetjes,
Peter

Reacties

Reacties

Erik de Groot

Beste Peter,

Ik zal je reis op de voet volgen! Maar geen gezeur over hoe je ons mist hier bij je ouwe trouwe werkgever en hoe alles bij ons altijd allemaal veel beter geregeld is enzo.

Groeten,

Erik

Jeroen (alias "de buurman")

Hmmm.. geen mondkapjes (i.v.m. mexicaansegriep) en geen dwaze moeders met witte luiers. Hoe zit dat? Hoe ook: fraaie foto's en.... fantastisch medium dat Internet!

Erik de klusjesman

Hoi Peet,

ziet er allemaal relaxed uit.
Wanneer ga je nu eens geld verdienen?

Oh ja, heb je al een nieuwe klusjesman gevonden?

Het is wel een stuk rustiger geworden sinds jij weg bent uit de buurt.

Soms missen we wel bepaalde geluiden..............

Je fiets rijdt prima, laatst nog weer ff onderhouden en inmiddels heb ik er een kleine 100 km op gefietst.

Ik hoop vooral dat je vlucht uit Nederland brengt wat je ervan verwacht, is het toch niet voor niets geweest.

Veel plezier in je werk gewenst en ik schrijf later nog wel weer eens iets.

Groetjes van Anja, Vianne, Jill en the neighbour.

Erik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!