Peter Winckers in Mexico

DAN MAAR DIRECTEUR :-)

Hallo allemaal,

Na de vorige niet zo leuke mededeling hierbij gelukkig beter nieuws: inmiddels een nieuwe baan gevonden als directeur van een klein call center van circa 30 personen hier in Mexico stad !

Op dit moment houden ze zich met name bezig met het innen van Credit Card schulden (overgekocht van een grote bank alhier), maar in het komende jaar willen ze nieuwe Call Center projecten binnenhalen. Tot nu toe zijn vrijwel alle activiteiten om nieuwe klanten te behouden mislukt, omdat ze de basis niet op orde hebben. Uitdaging is om daar met mijn ervaring verbetering in aanbrengen.

Ik ben er uiteindelijk ook nog op vooruit gegaan: circa 300 euro + 10 vakantiedagen meer als COPC consultant :-)

Vanaf vorige week donderdag al ´onoficieel´ begonnen (contract gaat pas in per januari), en inmiddels al een kleine COPC audit uitgevoerd, met de 2 operationele managers een concept actieplan gemaakt en gisteren de resultaten gepresenteerd aan de eigenaren. Reacties waren erg enthousiast, dus veel zin om aan de slag te gaan in het nieuwe jaar !

Maar eerst lekker even op vakantie naar Nederland, morgen vlieg ik met Lidia via Madrid naar Amsterdam, alwaar we komende zaterdag rond 11.30 aankomen. Vervolgens bij vrienden in Amsterdam op bezoek en daarna naar mijn ouders in Maastricht. Voor de rest gaan we nog een plan maken wat we zoal willen zien; onze vlucht terug is op woensdag 30 december.

Anyways: alvast prettige feestdagen en een super nieuwjaar gewenst, en wellicht zien we elkaar binnenkort in Nederland dus.

Peter

robertenzo

Congratz!!!!
CU soon.

Boudewijn

Hoi Peter,

Gefeliciteerd en succes met je nieuwe baan!
Heb je nog een dikke winterjas?

Grt Boudewijn

Emiel

Ha Peter,

Wat een geweldig nieuws man, gefeliciteerd met je nieuw baan!

Mocht je komende weken in de buurt zijn en tijd over hebben, lijkt me leuk om eens face to face bij te kletsen (voor de volledigheid mijn tel-nr: 0621880870)

Groeten,
Emiel

Annemie

hoi Peter succes met je nieuwe baan,we hadden niets anders verwacht van jou.

groetjes va je tante annemie en oom Harry hihihihihihi

Nadine

Jij maakt het nóg bonter dan mij! Super nieuws, uiteindelijk ben je nog beter op je pootjes terecht gekomen als voorheen. Je hebt misschien al wat van Annemie gehoord, maar mijn planning en toekomstplannen zijn ook ietwat bijgesteld... Voorlopig nog geen Latijns Amerika dus, zonde, maar dat kan altijd nog. We vliegen stomtoevallig op exact dezelfde datum weer uit maar misschien zien we elkaar nog.

Fijne vlucht en hopelijk tot snel!

Nadine

Erik de buurman

Felicidad Peter.
Ben blij te horen dat je eindelijk iets gaat doen met je ervaring en opleiding hahaha.
Ben nu nog on Kosovo, kom eind december (28) naar huis.
Ik hoop je dan nog ff met je nieuwe aanwinst te mogen begroeten.

Groetjes Erik

pa en ma Winckers.

Lieve Peter,
We zeiden het toch al:"komt wel goed schatje"!!!!

Diana

Super de super.
Nu je eindelijk je droom hebt gevolgd, iets wat je te lang hebt uitgesteld lijkt de rest vanzelf te volgen.
It's the law of the universe baby!!

Tot zaterdag.......

Jeanette

ja hoor, koos werkeloos gaat eindelijk weer aan de slag. En meteen als directeur.
Nou, dikke deur, heel veel plezier and well done!!!!
Zie jullie zaterdag, Heel veel liefs

C'est moi

Hai Peter,

Suc6 met de nieuwe baan.
De stropdas die erbij hoort staat je goed!
Moet je vaker om doen.
Veel plezier met de vrienden en vriendinnetjes in Nederland.
Groetjes van Henk, Lydia & Ricky

cellie

Proficiat Pik,

Goot gedoon!

Maartje

He Peter,

Van harte man! Heel fijn voor jou en Lidia. Ben benieuwd hoe de kou hier je weer terug doet verlangen naar je exotische woonplaats. En vooral hoe het Lidia zal bevallen hier.

Maartje

Inna

Wow! top baan en een leuke vrouw daarbij - wat vaalt nog te wensen?
veel plezier in Nederland en veel succes in jouw nieuwe functie.

gr

Inna

ed nafzger

Heel veel succes caballerro de la noche felicidades de todos en Medellin colombia