Peter Winckers in Mexico

Rondje Nederland, België en Duitsland goed bevallen

Hey hallo daar allemaal !!

Voor diegenen die ik niet persoonlijk heb kunnen spreken alsnog een super nieuwjaar gewenst !

Rondje Nederland, België en Duitsland met Lidia is uitstekend bevallen, gelukkig ook VEEL familie en vrienden kunnen spreken, maar helaas niet allemaal :-(

Aankomst was in ieder geval geweldig, bij aankomst in Nederland door vrienden opgehaald en 's avonds met een man of 12 wezen eten in Hoorn. Van daaruit Edam, Hoorn en Volendam bezocht en daarna met de trein naar Maastricht afgereisd.

Weerzien met mijn ouders was natuurlijk geweldig, moeders uiteraard nog in Mexico gezien, maar mijn vader de laatste keer op 7 april gezien. Samen 3 gezellige dagen gehad op de boot van mijn ouders en Maastricht bezocht. Eerste sneeuwbui was geweldig, met name voor Lidia die nog nooit sneeuw had gezien, maar 3e nacht toch wel errug koud (-11).

Vervolgens met trein naar Brugge, Gent en Brussel geweest, nachtje blijven slapen in Brugge. Vanuit daar weer terug naar Maastricht en tevens wat vrienden en familie bezocht. Tevens naar de kerstmarkt in Aken geweest. Kerst op de boot bij mijn ouders gevierd, erg knus !!!

Tenslotte met de trein naar Amsterdam, waar we bij andere vrienden konden blijven slapen. Op de zondag nog een soort afscheidsetentje met een aantal vrienden gehad, en de dinsdag onder protest teruggevlogen naar México: 2 weekjes was eigenlijk VEEL te kort om iedereen weer eens te zien !

Inmiddels nu de 2e week aan de slag op mijn nieuwe werk en bevalt vooralsnog uitstekend. En met mij en Lidia gaat het nog steeds super.

Welnu, dat was een 'fast forward'update, groetjes vanuit Mexico

Bijgaand nog wat links naar foto's van ons rondje Europa (sorry, achterlijk veel foto's gemaakt, als je op 'gallery view' klikt, kun je wat sneller door de fotos heenscrollen en hoef je de kleffeSpaanstalige kerstmuziekjes niet aan te horen :-) )

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!