Peter Winckers in Mexico

Hulp gevraagd bij verkopen laatste meubels in CityBox Hoorn (en of stallen)

Hallo allemaal !!

Hoe gaat het met jullie ?

Nu ik wat meer aan het 'settelen' ben hier in México is het tijd om ook mijn laatste meubels te verkopen, deze staan allen in CityBox Hoorn.

Het zou dan ook ERG mooi zijn als je kijkt of er voor jezelf wat bij is. Of wellicht weet je iemand die zijn huisje aan het inrichten is en wat spullen nodig heeft ??

Het zijn over het algemeen dure meubeltjes geweest, die er nog steeds prima uitzien.

\Als je niemand weet, maar wel ruimte hebt (of iemand weet)om deze spullen gratis of goedkoop op te slaan is dat ook zeer welkom, ik betaal nu namelijk 90 euro per maand aan CityBox... Een 'bruikleen' constructie is ook een mogelijkheid; in dat geval kun je ALLE spullen ophalen en gebruiken, totdat ik een koper heb gevonden.

Hierbij een totaaloverzicht:

Tevens de links van al deze spullen op Marktplaats:

Bekijk ook even de Slideshow met alle spulletjes:
http://www.slide.com/r/f_vfTyyW6z-GVXRC5wp_b9JLc6STPpWs?previous_view=mscd_embedded_url&view=original

Bij aankoop van een van de producten gratis uit te kiezen:

  • Sony TV - Trinitron Colour - KV 29C5D met afstandsbediening
    - Doet het nog prima, met TV meubel
  • Stofzuiger - Doet het nog prima
  • Bijzettafeltjes, 3 hoekig, zilverkleurig
  • Diversen keramiek

Oftewel: is er iets voor jezelf bij: let me know !! Of: indien je iemand anders weet die wellicht geïnteresseerd is, stuur dan svp deze informatie door. OF als jij of iemand anders ruimte heeft om de spullen op te slaan, of indien je iemand weet die geïntereseerd is in de bruikleenoptie: ook zeer welkom !!!

Bij voorbaat bedankt voor jullie moeite !!

Groetjes,
Peter

Reacties

Reacties

Nanni Hamelers

Hoi Lidia en Peter,

Hoe gaat het zo in het zonnige Mexico ? Hier is het maar koud en nat. Maar het gaat prima met me. Begin maandag met mijn nieuwe baan. En als directeur bevalt het jou ook goed ?
Zag tussen je spulletjes je dolby surround system staan. Heb er interesse in, wat is je prijs hiervoor.

Groetjes
Nanni

Erik de buurman

Peter, een vriendin van Anja ligt in scheiding en kan wel wat meubelen gebruiken, denk ik.
Zal eens vragen of ze er interesse in heeft.

Groetjes vanuit Kosovo

astrid dagmar

Was een beetje aan het googlen en kwam op deze site terecht, heb genoten van je verhalen en foto's. Had nog niets gehoord van je baanwisseling, maar zie aan alles dat het goed met je (jullie) gaat. Ik heb geen rechtstreeks email adres van jou, dus laat mij even weten hoe ik je per email kan bereiken. Zodat ik je eea kan vertellen over mij. Doe de groeten aan lidia en tot schrijvens

Peter

Hoi Astrid !!

Leuk om van je te horen ! Rechtstreeks emailadres van mij is peter.winckers@gmail.com

Groetjes,
Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!