Peter Winckers in Mexico

MEXICAN WEDDING !!!

Hallo allemaal !!

Sorry dat ik een kleine eeuwigheid niets van me heb laten horen op mijn weblog, maar een beeeeetje druk geweest de laatste tijd.

Maar inmiddels goed nieuws: het gaat nog steeds super samen met Lida en we hebben besloten om een belangrijke stap te gaan zetten: we gaan trouwen !!! Met valentijnsdag op mijn knietjes gegaan en dit weekend ook ‘officieel' haar hand (en de rest...) gevraagd aan haar familie. En zowaar akkoord gekregen (dat valt alweer mee

Laughing
).

Duurt wel nog even: de bruiloft is gepland voor zondag 6 februari 2011 alhier in Mexico stad. Dit i.v.m. sparen voor de bruiloft, sparen voor appartament + om iedereen de kans te geven genoeg pesos bij elkaar te sprokkelen om erbij te zijn

Wink
. Jullie zijn hierbij dan ook van harte uitgenodigd !!

Mocht je er zin in hebben en kunnen: een directe vlucht met KLM vanuit Amsterdam - Mexico stad kost circa 750 euro en vertrekt vrijwel elke dag; maar er zijn vast ook goedkopere vluchten te vinden. En voor verblijf alhier kunnen Lidia en ik je op weg helpen of wellicht een gezamenlijk verblijf zoeken voor een prikkie. Laat me in dat gevaltijdig weten of je komt, met zijn hoevelen, hoeveel dagen + of je voor de dagen rond de bruiloft (vrijdag 4 feb - maandag 7 feb) gebruik zou willen maken van een gezamenlijk verblijf.

Verder gaat hier in ieder geval alles super. Werk was even behoorlijk wennen, maar inmiddels goed naar mijn zin als directeur van een vooralsnog klein call center. En verder ook flink op pad geweest, zie fotosessie voor een kleine impressie.

Anyways: groetjes uit Mexico en we hopen dat je erbij kunt zijn per 6 februari !!!

Bekijken beluister ondertussen deze schitterende muziekvideo van Paolo Nutini om alvast een beetje in stemming te komen: http://www.youtube.com/watch?v=x3xYXGMRRYk

En hierbij nog een slideshow van alweer een tijd terug, aan het strand van Ixtapa in Januari (even opwarmen na het koude rondje Nederland, Belgie en Duitsland in december...):
http://www.slide.com/r/vfKsaRpw6D-SJYIlk38WHbpn_lbel-ym?previous_view=lt_embedded_url

Groetjes,
Peter en Lidia
P.s.1: Mijn e-mail is Peter.Winckers@gmail.com
P.s.2: Entevens nog wat 'romantische' kiekjes:

Ook lekker klef: een slideshow van fotos die ik voor Lidia gemaakt had nadat we precies 4 maanden samen waren (inmiddels alweer 7 maanden samen!!):
http://www.slide.com/r/MDeK5ubSsT-xJti-NuSPwlwdK1G7y9Mx?previous_view=lt_embedded_url

Reacties

Reacties

Jeroen (je oude buurman uit Arnhem)

Geweldig nieuws Peter! Van harte gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk.

Erik

Hey Pedro,
van harte gefeliciteerd.
Heb je blijkbaar toch iets menselijks onder dat lichaam hahaha.
Ik vind het super voor jullie en jullie zullen vast heel gelukkig worden.
Ook leuk dat je nieuwe werk je bevalt.

Mochten Anja en ik erbij willen zijn en er de financien voor vrij kunnen krijgen hoor je dat wel.

Groetjes vanuit Kosovo.

Maartje Alberts

He die Peter,

Wat een nieuws, geweldig! Van harte gefeliciteerd allebei. Wordt vast een geweldig feest. In ieder geval genoeg tijd voor de voorpret ;-)

Groetjes,
Maartje

pa en ma Winckers

Geweldig hé!!!We zijn hartstikke blij met het huwelijk van Lidia en Peter.
Nu op naar het feest!!!!!

Erik de Groot

Beste Peter,

Wat ontzettend leuk om te lezen! Het lijkt er op dat je helemaal het geluk gevonden hebt in Mexico. En je bent nog steeds Paolo Nutini aan het luisteren... Leuk!

Groeten,

Erik

roland

hoi peter en lidia,leuk voor je dat je in het huwelijk trap wie hat dat gedacht jij op de knietjes.ik hoop je nog eens tezien geniet nog maar ff vrijgezel van ons groet en een kus aan lidia van de ex melkboer hoi hoi

Alex en Chantal

Heij Peter en Lidia, Leuke romantische foto's van jullie. Jullie passen goed bij elkaar. Geniet van de voorbereidingen voor jullie huwelijk en leef er happy naar toe.Veel geluk in de toekomst !!

Groetjes,
Alex en Chantal.

Femke Gaastra

Hey Peter,

Wat lees ik nou...je gaat trouwen! Wat leuk:) Van harte gefeliciteerd!

Groetjes van Femke

cellie

Van harte gefeliciteerd jullie 2, en aan de familie piccies te zien zullen er ook snel kindjes gaan komen....... alhoewel ik weet niet of de wereld klaar is voor mini peewee's. ;-)

De andere Peter

He Peter, Wat een goed nieuws. Gefeliciteerd man.
Kwam een oude mail van je tegen en ben gelijk gaan googelen waar je uithangt. Prachtige foto's gezien en je leuke en minder leuke ervaringen gelezen. Blijf je vanaf nu volgen.
Heel veel plezier en geluk daar. Overigens ben ik zelf net terug uit Cuba en kan me een beetje voorstellen hoe het daar is. Grt. Peter

Lydia Henk en Jimmy

Hai Peter en Lidia,

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
Heel veel suc6!
Groetjes Henk, Lydia & Jimmy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!