Peter Winckers in Mexico

Fotos en Filmpjes verjaardag Peter 2010

Hallo allemaal !!

Groetjes vanuit een koud en regenachtig México ! (het regenseizoen is hier net begonnen...)

Bijgaand een fotoslideshow van mijn verjaardagsfeestje hier in México afgelopen zaterdag; mijn vriendinen aanstaande echtgenote Lidia had flink uitgepakt met o.a. Mariachis en had behoorlijk wat wederzijdse vrienden uitgenodigd. Tevens waren 2 voormalige colega´s komen opdraven.

Een hilarish moment was halverwege het optreden van de Mariachis, toen het ineenskeihard begon te regenen, zodat we binnen (bij Lidia en haar moeder thuis) verder moesten gaan, met de hele bubs + Mariachis

Laughing

En verder valt wellicht de shirt wisseling op in de foto´s: van Nederlands elftal naar Mexicaans elftal (shirt Mexico als kadootje gekregen) ... Ik moet me nog even GOED bedenken welk shirt ik in de finale Nederland - Mexico ga aandoen :-)

Flink genoten in ieder geval, we hebben ons behoorlijk vermaakt !! Jammer dat jullie er niet bij waren, maar ik hoop een aantal van jullie zeker te zien tijdens onze bruiloft op 6 februari 2011 !!!

En tevens wat filmpjes, mét gastoptredens van Mariachis, Chuck Berry en Linkin Park ...

N-Joy, hoestie bij jullie dan ??

Groetjes,
Peter & Lidia

Fotoslide Verjaardagsfeest Peter 2010:

Filmpje Verjaardagsfeest Peter 2010- Mariachis I - Mañanitas !!! (soort van ´Happy Birthday):

Filmpje Verjaardagsfeest Peter 2010 - Mariachis II :

Filmpje Verjaardagsfeest Peter 2010 - Mariachis III :

Filmpje Verjaardagsfeest Peter 2010 - Rock ´n Roll I :

Filmpje Verjaardagsfeest Peter 2010 - Rock ´n Roll II :

Filmpje Verjaardagsfeest Peter 2010 - Linkin Park !!! :

pa en ma Winckers

Te gek Lidia en Peter,dit kennen we dus niet in Nederland!Tot September!!!!Ik wil ook mariachis met mijn verjaardag!!!!!!

Jeroen

Having fun in Mexico? Echt top, Mariachis voor de verjaardag. Hoe laat komen ze meestal?

Peter W

Wanneer JIJ wilt Jeroen :-) Op oproep bestelbaar, 24 uur per dag !!!

roland

hey peter en lidia wat leuk zo een feestje daar ben ik ook wel gek op.hier vanaf duitsland groet en tot latsers groed roland.....hoiiiiiiiii